Thursday, July 16, 2009

Yang baik, benar dan nyata

Saya meminta kesehatan sehingga saya boleh mengerjakan sesuatu yang
lebih besar; Namun saya diberi kelemahan sehingga saya boleh mengerjakan sesuatu lebih baik.

Saya meminta kekuatan sehingga saya boleh sukses;
Namun saya dibuat lemah sehingga saya boleh belajar taat;

Saya meminta kekayaan sehingga saya boleh berbahagia;
Namun saya diberi kemiskinan sehingga saya boleh bijaksana;

Saya meminta kekuasaan dan pujian manusia;
Namun saya diberi kelemahan untuk mengetahui kebutuhan saya
akan Tuhan;

Saya meminta segala sesuatu sehingga saya dapat hidup senang;
Namun saya diberi hidup sehingga saya boleh menikmati segala
sesuatu.

Saya tidak mendapatkan apa yang saya minta, tetapi apa yang saya
harapkan;
Namun bagi saya sendiri, doa saya telah di jawab—

Saya orang yang paling kaya dan diberkati di antara orang lain.

Ya, Tuhan selalu memberi yang terbaik untuk kita.

1 comment:

Poker Website Reviews said...

Yes cannot be!